събота, 19 септември 2015 г.

Моите продукти за перфектни вежди

    Здравейте! Искам да ви покажа продуктите, които  аз използвам, за да постигна ефекта на перфектни вежди.
Тъй като не всеки се ражда с гъсти, равномерни, в идеална линия вежди, за целта могат да се използват грим продукти, които визуално да създадат илюзията за перфектни вежди. Тези, от чиято употреба аз съм доволна са Aqua Brow на Make up for ever и Gimme Brow на Benefit.

  
    Ще започна с по-основния продукт - коректора за вежди. Точното име на опаковката е Waterproof eyebrow corrector. 

Количество

    Количеството е 7 ml, което на мен ми стигна горе-долу за година и четири месеца, доста задоволително, но и нормално, тъй като се използва много малко количество.

Цветова гама

    Може да се каже, че цветовата гама е голяма. Цветът, който консултанта подбра за мен е номер 10 - най-светлото, което се води за блондинки, има леко сивкав оттенък, което също се оказа много подходящо за моя цвят на кожата, защото аз съм много бяла и ми отиват по-студените тонове.



Консистенция и нанасяне

   Продукта се води гел за вежди, но в случая консистенцията е по-скоро кремообразна. Използвам скосена четка, за да го нанасям, разнася се много лесно. Както говори и името му, гела е водоустойчив, издържа цял ден и стои много естествено. За максимално прецизно "изписване" на веждите, след очертаването на контура използвам и малко коректор със съответната четка, като го нанасям точно по основните очертания като така реално мога и да коригирам евентуални грешки и кривване от правата линия. :) Когато се подчертава линията над клепача, би могло да се използва и бял молив, сенки или хайлайтър.

Ето и реални снимки на консистенцията и цвета:


Магазин, в който може да се намери: Sephora

Цена: 43 лв.

   Вторият продукт, който използвам е гела за вежди - Gimme Brow, с него така да се каже фиксирам веждите, т.е. нещо като лака за коса при оформяне на прическата. Името на опаковката е Brow-volumizing fiber gel. Количеството продукт е 3 гр. Описанието на сайта на Benefit гласи:

  • водоустойчив
  • дълготраен
  • естествено изглеждащ
  • може да се наслоява (buildable)
Съгласна съм и с четирите. Действително е водоустойчив и издържа цял ден. Изглежда естествено, когато е самостоятелно нанесен, а иначе е прекрасно допълнение към другия продукт.

Цветова гама
    Цветовата гама е много оскъдна - само 2 цвята: Light/ Medium и Medium/ Deep. Аз използвам светлия цвят и в интерес на истината, въпреки ограничения избор, пасва перфектно на коректора - Aqua Brow.

Опаковка

    Освен уникално сладката опаковка, характерна за марки като Benefit, Too Faced, theBalm и т.н., вътре има и упътване как да се използва. :)

Най-голямото предимство на Gimme Brow пред останалите гелове за вежди е размера на четката, тя е по-скоро четчица, която е много удобна и позволява по-прецизното нанасяне на гела, без да се излиза от очертанието на веждата и да попада излишно количество върху кожата.

    Единственият недостатък, който бих отбелязала е може би по-бързото сгъстяване на гела, както при спирала например, но го използвам отскоро и не мога да кажа със сигурност колко време ще издържи.
    В заключение мога да кажа, че като цяло съм много доволна и от двата продукта, много добро качество, много икономични, лесно нанасяне. Цената е висока, но си заслужава. :) 
Магазин, в който може да се намери: Sephora

Цена: 50 лв.

Ето и снимка, за да видите какъв реално е резултата при мен - преди и след. :)








  

2 коментара: