неделя, 20 септември 2015 г.

Фон дьо тен за суха кожа

   По принцип аз съм със суха, бяла (бледа) кожа и ми е било трудно да намеря подходящият за мен фон дьо тен, в повечето случаи заради цвета, но с времето разбрах, че и типа кожа също е нещо много важно.
Искам да споделя своя опит и впечатления от конкретен продукт, а именно MAC Studio Sculpt foundation.


Опаковка



   Опаковката на продукта е малко по-различна от обичайната за марката. Повечето фон дьо тени са в стандартно стъклено "шише" (ако може така да се каже), но този е един от изключенията и е под формата на тубичка, което за мен по принцип не е особено "елегантно" и може би удобно, но поне не се налага закупуването на помпичка към фон дьо тена.

Количество

   Количеството е повече от обикновеното - 40 мл вместо 30 мл, което определено е плюс. :) Купувам си го за втори път и мога да каже, че първият път количеството ми стигна горе-долу за 1 година, което е страхотно, защото преди съм ползвала "drugstore" фон дьо тени и 30 мл ми издържаха за 2-3 месеца. Разбира се това е и доста индивидуално, зависи кой какъв ефект иска да постигне, какво има да прикрива, колко често използва грим и т.н. Но реално за мен продукта е доста икономичен.

Консистенция и нанасяне

   Консистенцията е много плътна, нещо като гел, когато го сложа на ръката си, за да го нанасям, не се разтича. Фон дьо тена е изключително покривен. Взависимост от кожата може да не се наложи използване на коректор. Според описанието си се води buildable, т.е. може да се наслоява, но аз за себе си не съм изпитала нужда да слагам втори слой, това е може би за хора с по-проблемна кожа, с акне. Но за мен един слой, нанесен с плоска четка, е достатъчен за ефекта на порцеланово лице с перфектен, равномерен тен. За по-леко покритие може да бъде нанесен с beauty blender (аз по принцип винаги го използвам след четката за заглаждане на линиите, които тя остава). 




  
Цветова гама

    Цветовете при продуктите за лице на MAC са страшно много. Гамата е изключително богата. Разделена е на студени (NC - Natural Cool) и топли (NW - Natural Warm) тонове. Ако трябва да съм честна, консултантката не подбра най-точния цвят за мен, тъй като съм много бяла за мен по-подходящ като номер е 15. Но дори и този цвят като цяло ми стои добре, макар наистина да е малко по-тъмен.


    В заключение мога да кажа, че съм много доволна от продукта, страхотен е за хора със суха кожа, за мен специално през есента и зимата върши уникална работа, кожата ми не стои суха и напукана, разбира се преди него използвам и крем за лице, но дори и сам по себе си определено е доста хидратиращ. За съжаление това пък е проблем през лятото и смятам, че за горещите месеци трябва да си взема друг фон дьо тен. :) През зимата съм го използвала в комбинация с MAC Mineralize Skinfinish Natural в цвят Light и стоеше много добре, тъй като пудрата е много лека, фина и изобщо не изсушаваше кожата ми.

Магазин, в който може да се намери: MAC в The Mall/ Mall of Sofia

Цена: Първият път беше 61 лв., а вторият - 64 лв.

Снимка с минимум грим на очите, за да може акцента да е върху фон дьо тена :)





Няма коментари:

Публикуване на коментар