вторник, 24 май 2016 г.

Червило MAC Velvet Teddy (Matte)

     Здравейте! Искам да ви представя едно червило на MAC, което нашумя изключително много, най-вече защото се използва от Кайли Дженър, известна с кафявото си червило. Червилото Velvet Teddy е от колекцията матови червила на MAC. Опаковката е стандартна, като "гилза", както им казват :) Според мен изглежда доста стилно. Количеството също е нормално - 3 гр. 






За мен е първото червило на MAC, което си купувам и с което поставям началото на колекцията си :) Много държах да си го купя, най-вече заради името, звучи ми много сладко. Разбира се и от чисто любопитство.


Когато го пробвах за първи път ми се стори адски тъмно за мен, тъй като аз съм с много светла кожа, и не си го купих. Може би след седмица го пробвах за втори път, като консултантката в магазина отвори чисто нова опаковка. Наистина стоеше по-различен начин, този път ми изглеждаше твърде топъл цвят за мен. Отново не го купих. Но когато се прибрах вкъщи го изпробвах с един от моливите ми за устни и наистина ми хареса. 

Ето и как изглежда цвета на моята кожа:


Доста необичаен цвят за мен, но толкова много го исках, че в крайна сметка отидох и си го купих. От тогава го нося почти всеки ден. Много ми харесва, че завършека е матов и в същото време не изсушава устните, което за мен беше много важно, защото съм със суха кожа. Цвета е много наситен, което също е плюс. А също така и мирише на шоколад ммм... :)

 

След като вече имах червилото, можех да експериментирам с него. Има начини как да накараш цвета на едно червило да "заработи" за теб. А именно с фон дьо тен или коректор като база и с молив за устни (различни цветове). В крайна сметка варианта, който ми хареса най-много и използвам с това червило е като поставям малко от фон дьо тена на MAC - Pro longwear nourishing waterproof foundation (разбира се всеки друг би свършил работа), след това очертавам устните с молив на Essence - 05 Soft berry и поставям Velvet Teddy. Много ми харесва как се получава.

 

Червилото издържа доста дълго, поне 4-5 часа, преди да се наложи да го повторя. След това забелязвам леко изсушаване на устните, но подозирам, че е по-скоро от фон дьо тена. Така или иначе издържа цял ден. В края на деня го махам с разтвор за водоустойчив грим на Loreal. 

С една дума - Страхотно! Много съм доволна :)


 Магазин, в който може да се намерят: MAC в The Mall/ Mall of Sofia


Цена: 
  • MAC Velvet Teddy - 37 лв.
  • Essence 05 Soft berry - около 5 лв.


Няма коментари:

Публикуване на коментар